Kulttuuripäivät Kuhmossa

12.06.15 – 14.06.15

Tule ja koe kalevalaisten laulumaiden ainutlaatuinen tunnelma. Ohjelmaa koko perheelle

Lämpimästi tervetuloa Kalevalaisten Naisten Liiton kulttuuripäiville kalevalaiseen Kuhmoon 12.–14.6.2015. Järjestäjänä Kuhmon Kalevalaiset Naiset. Yhteistyössä mukana Juminkeko ja Runolauluakatemia. Lisätietoja ohjelmasta Pirta-lehdessä 1/2015 ja esitteessä sekä Kuhmon Kalevalaisten Naisten Facebook-sivulla.
Tämän vuoden kulttuuripäivillä on haluttu huomioida erityisesti lapset. Tapahtumaviikonloppu tulee olemaan Kuhmossa vilkas, sillä myös Helkanuorten valtakunnallinen leiri järjestetään Kuhmossa samalla viikolla. Tervetuloa Kuhmoon koko perheen voimin!

Kulttuuriviikonlopun aikana voit kuulla runolaulua Päivölän pidoissa, kulkea vesireittiä kareliaanien jäljillä, kuulla tarinoita rajaseudun elämästä, nauttia kuhmolaisesta luonnosta ja paikallisesta ruokaperinteestä sekä sukeltaa seikkailuun lasten mukana!

Ilmoittautuminen 7.5. mennessä.

Tästä linkistä ajantasainen ohjelma tulostettavaksi.

Lisätietoa Kulttuuripäiville ilmoittautuneille: Kuhmoon saapuessanne löydätte Kulttuuripäivien infopisteen Kuhmo-talolta (Koulukatu 1, Kuhmo), jossa teitä odottavat tapahtuman infokassit ja varatut pääsyliput. Infopiste palvelee perjantaina 12.6. klo 15 alkaen vieraita tapahtuman ajan.Tervetuloa Kuhmoon!