Liity jäseneksi!

Jos tunnet itsessäsi Ainon, Louhen, Kyllikin tai vain kulttuurin voiman, liity joukkoomme. Täytä yhteydenottopyyntö ja valitse listasta Sinua kiinnostava paikallisyhdistys. Välitämme pyynnön valitsemaasi paikallisyhdistykseen. Voit liittyä myös kannattajajäseneksi vaikkapa entisen kotipaikkasi yhdistykseen. Lisätietoa löytyy jäsenyhdistysten kotisivuilta ja puheenjohtajilta.

Huomaathan, että joillain paikkakunnilla toimi useampia yhdistyksiä, esim. Helsinki, Oulu ja Tornio.

Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen (20-30 euroa/vuosi)

Jäsenedut

• Pirta-lehti neljä kertaa vuodessa
  • Kalevala Korun ja Lapponian tuotteet - 10 % verkkokaupasta jäsenkoodilla ja Kalevala Korun lippulaivamyymälä: Pohjois-Esplanadi 25-27, Helsinki
  • Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjoista - 25 %:n alennus verkkokirjakaupasta ja Tiedekirjasta
  • Mai Niemi Finnish Fairytale Shop - 10 %, verkkokaupasta tai Helsingin myymälästä
  • vuonna 2018 jäsenkorttia näyttämällä Ilomantsissa matkaileville 5 %:n alennus ravintola Parppeinpirtti ja 10 %:n alennus huoneistohotelli Möhkön Rajakartano
  • 15 % alennus Holiday Club kotimaan kylpylähotellit ja loma-asunnot. Lisäksi kampanjatarjouksia. Majoitusvaraukset Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta: www.holidayclub.fi  Kalevalaisten naisten kampanjakoodi: KALEVALA15

Lämpimästi tervetuloa kalevalaisiin naisiin!

Toimisto

Kalevalaisten Naisten Liitto
Neljäs linja 24

Puhelin