Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ainon tarina -konsertti la 28.1.2023 klo 15–16.30

28.1.2023 klo 15:00 - 16:30

Sabrina ja Saarten tyttäret: yhdessä sävelletty Ainon tarina – meidän tarinamme -konsertti
Vapaan taiteen tila, Vilhonvuorenkuja 15, Helsinki

Vielä mahtuu nauttimaan musiikista Ainon tarinan mukana!

Ainon tarina on laulukollektiivi Sabrina ja Saarten tytärten säveltämä, täysin uudenlainen konserttielämys. Teos pohjautuu Kalevalasta tuttuun kertomukseen nuoresta naisesta elämän suurimpien päätösten ja vaativimpien paineiden keskellä. Yhtye on säveltänyt teoksen musiikin yhdessä, taiteellisen johtajansa Sabrina Ljungbergin luotsaamana. Konsertissa on väliaika. Kalevalaisten Naisten Liiton tuottaman konsertin hinta on vain 20 euroa/henkilö.

Lisätietoa konsertista: www.saartentyttaret.com/ainontarina

Vapaan taiteen tila sijaitsee Katri Valan Puiston väestönsuojassa, Helsingin Sörnäisissä, osoitetta Vilhonvuorenkuja 16 vastapäätä.

Ainon tarina -konsertissa on vielä tilaa. Voit ilmoittautua konserttiin sähköpostitse. Lähetä mailia yhteisösuunnittelija Tytille osoitteeseen tytti.lehtovaara(at)kalevalaistennaistenliitto.fi .

Tiedot

Päivämäärä: