Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kalevalaisten Naisten Liiton vuosikokous la 23.9.2023 Helsingissä

23.9.2023

Kokouspaikka: Scandic Helsinki Hub, Annankatu 18

Varsinainen vuosikokous järjestetään lauantaina 23.9., mutta kannattaa tulla jo perjantaina paikalle, sillä silloin juhlitaan Helsingin Kalevalaisia Naisia, joka on Liiton vanhin yhdistys! Luvassa on juhlaillallinen ja upeaa ohjelmaa sisältävä Kalevalainen ilta Vanhalla ylioppilastalolla. Perjantaina ennen iltajuhlaa voit käydä tutustumassa Helsingin Kalevalaisten Naisten remontoituun järjestötila Sommeloon Töölössä.

Perjantaina voit vierailla myös Kalevala Korun tehtaalla tutustumassa kotimaiseen kultasepäntyöhön. Kalevala Korun Keskuskadun myymälä on varattu kokousvieraiden ostoksia varten lauantaiaamuna ja -iltapäivällä kokouksen jälkeen. Tällöin on mahdollisuus tehdä koruostoksia jäsenetuhintaan (-20 % koodilla) ja vaihtaa Pidetty-koruja lahjakortteihin.

Perjantai 22.9.

Tehdaskierrokset Kalevala Korussa klo 12–13 ja klo 13–14
Ennakkoilmoittautuminen 7.9. mennessä.
Kierrokset toteutuvat, jos osallistujia on vähintään 10 ja enintään 15. Kierros on jäsenille ilmainen (norm. 20 e)
Osoite: Hankasuontie 11 A (Kalevala Korun tehtaalle pääsee Elielinaukiolta lähtevillä busseilla. Katso kulkuohjeet www.hsl.fi)

Avoimet ovet Sommelossa klo 15–17
Helsingin Kalevalaiset Naiset esittelevät remontoitua huoneistoaan.
Runeberginkatu 37 A 6, ovisummeri.

Kalevalainen ilta – Helsingin Kalevalaiset Naiset 85 vuotta
klo 18–21
Vanha ylioppilastalo, Mannerheimintie 3
Konsertti, monipuolista ohjelmaa ja kolmen ruokalajin illallinen + kuohuviini.

Katso ohjelma ja ilmoittautumisohjeet tästä
HUOM! Ilmoittaudu Kalevalaiseen iltaan 31.8. mennessä

Lauantai 23.9.

Koruostokset
klo 9–10 Kalevala Korun myymälä auki ylimääräisen tunnin kokousväelle, Keskuskatu 1.

Vuosikokous
klo 11 Ilmoittautuminen alkaa kokouspaikalla
klo 12–13 Lounas, Scandic Helsinki Hub
klo 13–16.30 Vuosikokous ja iltapäiväkahvit

klo 17–18 Kalevala Korun Keskuskadun myymälä auki ylimääräisen tunnin kokousväelle.

Vuosikokouspaketti 40 € sis. lounas ja kahvit. Ilmainen yhdelle viralliselle kokousedustajalle/jäsenyhdistys.

Maksut 7.9. mennessä Kalevalaisten Naisten Liiton tilille FI90 2142 1800 0097 33. Käytä viitettä 6211.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen tästä 7.9. mennessä

Ilmoittaudu Kalevala Korun tehdaskierroksille tästä 7.9.mennessä

Matkat ja majoitus

Majoitus Helsingissä

Jokainen varaa ja maksaa itse majoituksensa. Edullisia huoneita voit etsiä netistä, kokoushotellimme Scandic Helsinki Hub tarjoaa huoneita hintaan:

Standard / yö:
147 Eur / 1hh
167 Eur / 2hh

Superior / yö:
167 Eur / 1hh
187 Eur / 2hh

Varaa osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä FIARB koodia

Varaukset tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen saapumista ja majoitusvarauksen voi perua klo 18.00. mennessä tulopäivänä. Huoneita voi varata tarjotulla koodilla hotellin varaustilanteen mukaan, hotellilla on oikeus yksipuolisesti sulkea tarjoushinnan saatavuus.

Suora linkki varauksen tekoon: https://www.scandichotels.fi/?bookingcode=FIARB

Kalevala-myymälöiden normaalit aukioloajat:

Kalevala Outlet & Experience, Hankasuontie 11 A, ark. 14–18
Kalevala Keskuskatu 1, arkisin 10–18 ja lauantaisin 10–17 (Stockmannia vastapäätä, Akateemisen kirjakaupan vieressä)

Tiedot

Päivämäärä: