Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kalevalan päivä 28.2.2023

28.2.2023

Kalevalaisten Naisten Liiton jäsenyhdistykset järjestävät omilla paikkakunnillaan Kalevalan ja suomalaisen kulttuurin päivänä tapahtumia

Tervetuloa mukaan!

Tästä pääset katsomaan jäsenyhdistysten tapahtumia.

Liitto järjestää Kalevalan päivänä 28.2.2023 klo 18–19 etäesitelmän Teams-yhteydellä

Tule mukaan virtuaaliluennolle ”Morsiamista mahtinaisiksi – Rautakauden naiskuvia kriittisin silmin”, luennon pitää arkeologi Ulla Moilanen.

Yhdistysten jäsenten ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Lähetämme automaattisesti kaikilla sähköpostin antaneille yhdistysten jäsenille linkin luennolle 27.2.2023 mennessä.

Jos, et ole yhdistyksen jäsen ja haluat osallistua luennolle, niin voit ilmoittautua tästä.

Lähetämme Teams-osallistumislinkin kaikille ilmoittautuneille ja sähköpostinsa antaneille 27.2.2023 mennessä.

Esitelmän jälkeen on mahdollista jäädä kokonaan virtuaaliseen keskustelutilaisuuteen pohtimaan rautakauden ja nykypäivän naiskuvia.

Jäsenyhdistykset voivat halutessaan kokoontua yhteen kuuntelemaan esitelmän Teams-yhteyden äärelle ja tämän jälkeen keskustelemaan aiheesta kasvotusten.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Luento toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Kuva: Ulla Moilanen.

Tiedot