Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Louhen paja etänä la 30.1.2021

30.1.2021 klo 10:00 - 12:30

Tervetuloa jatkamaan kalevalaisten naisten strategiatyötä!

Ohjelma klo 10-12.30

• Jäsenrekisteriuudistus, esittely, toiminnanjohtaja Sirpa Huttunen
  • Jäsenhankinta-opiskelijaprojektin esittely, työharjoittelija Linnea Jämsä, hallitusjäsen Tarja Kupiainen ja Tuija Kainulainen, Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Mitä voimme oppia tulevaisuudentutkimuksesta kalevalaisten naisten toiminnan kehittämiseksi? kansatieteilijä Maija Mäki,  Turun Seudun Kalevalaiset
  • Ryhmätyöskentely etänä,  fasilitoijana Riitta Varpuharju

KALEVALAISTEN NAISTEN JATKUVUUS
Keskustellaan alustusten pohjalta, miten onnistut jäsenhankinnassa. Jos toiminta häviäisi, mitä hyvää häviäisi sen mukana? Miksi toiminnan jatkaminen on tärkeää? Miten varmistaisit jatkuvuuden? Millä keinoin? Miten toiminta muuttuu? Miten sitä voi muuttaa?

Miten sitoutat juuri eläkkeelle jääviä kalevalaisten naisten toimintaan mukaan? Millaista on houkutteleva toiminta?

Kalevalaisten Naisten Liiton tehtävä ja tavoitteet.

Ilmoittautuminen: leena.asp-rinne(at)kalevalaistennaistenliitto.fi

Etä-Louhen paja on ilmainen Kalevalaisten Naisten Liiton jäsenyhdistyksille. Tarkemmat osallistumisohjeet lähetetään ilmoittautuneille.

Kohderyhmänä puheenjohtajat, sihteerit ja kaikki kalevalaisten naisten toiminnan kehittämisestä kiinnostuneet.

Koulutus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Tiedot

Päivämäärä: