Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Louhen paja – kalevalaisten naisten kehittämispäivä la 29.1.2022 Teams-etäyhteydellä

29.1.2022

Louhen paja on Kalevalaisten Naisten Liiton strateginen kehittämispäivä jäsenyhdistysten aktiiveille.

Tervetuloa mukaan innostumaan!

Paikka: Teams-etäyhteys

Ohjelma

• klo 9.30 Odotusaula avautuu ja tekniikkaa otetaan haltuun. Pidetään mikrofonit ja videot kiinni.
  • klo 10.00 Tervetulosanat. KNL:n puheenjohtaja Aila Nieminen ja toiminnanjohtaja Sirpa Huttunen
  • klo 10.15 Kalevalaisten Naisten Liiton strategian esittely. Mitkä ovat järjestömme tavoitteet ja arvot? Miten strategiamme toteutuu käytännössä? Millainen rooli viestinnällä, vuorovaikutuksella ja jäsenyhteisöillä on strategian toteutumisessa? Viestintä- ja yhteisökehittäjä Katja Lösönen
  • klo 10.45 Miten Suomen luonnonsuojeluliitto viestii arvojaan ja tavoiteprofiiliaan? VTT Tarja Ketola, Suomen Luonnonsuojelun Säätiön pääsihteeri, Helsingin Kalevalaisten Naisten hallituksen jäsen
  • klo 11 tauko 10 minuuttia
  • klo 11.10–12 ryhmätyöskentely etänä Teamsin pienryhmätiloissa. Jako tehdään sattumanvaraisesti ja jokainen ryhmä valitsee keskuudestaan kirjurin.
  • klo 12–12.30 Yhteenveto ja päätös, vapaata keskustelua

Ryhmätyö

Innostutaan viestinnästä!

Jäsenyhdistyksillä ja vuorovaikutuksella on tärkeä rooli Kalevalaisten Naisten Liiton strategian toteutumisessa. Etäryhmissä keskustellaan ja ideoidaan yhdessä, millainen viestintä innostaa ja kiinnostaa kalevalaisia naisia. Millaisia tarinoita haluamme kuulla ja kertoa? Millainen viesti tavoittaa, millaiset aiheet kiinnostavat ja mitä viestintäkanavia kannattaisi käyttää? Innostutaan, keskustellaan ja ideoidaan yhdessä.

Etä-Louhen paja on ilmainen koulutustilaisuus.

Teams-linkki toimitetaan 26.1. mennessä ilmoittautuneille sähköpostitse. Suosittelemme tietokoneen kautta osallistumista. Älypuhelimella ja tabletilla kaikki Teamsin ominaisuudet eivät toimi yhtä hyvin.

Ilmoittaudu tästä linkistä

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot toiminnanjohtaja Sirpa Huttunen:
sirpa.huttunen(at)kalevalaistennaistenliitto.fi, puh. 050 520 1314

Tiedot