Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Vuosikokous la 25.9.2021

25.9.2021

Liiton sääntömääräinen vuosikokous järjestetään Teams-etäyhteydellä Kansallismuseosta 25.9.2021 klo 10–16.

Kalevalaisten Naisten Liiton hallitus on päättänyt (4.9.2021), että kaikki viralliset kokousedustajat osallistuvat kokoukseen Teams-etäyhteydellä. Tämä on mahdollista väliaikaisen lain nojalla. Liiton hallitus voi sallia etäosallistumisen viimeistään 30.6.2022 pidettävässä Liiton kokouksessa, vaikka tällaista järjestelyä ei ole sallittu säännöissä, eikä Liitto ole hyväksynyt tätä varten laissa tarkoitettua äänestys- ja vaalijärjestystä.

Liiton hallitus on lisäksi päättänyt, että paikan päälle tulevat vain kokousvirkailijat, puheenjohtaja- ja hallitusehdokkaat ja Liiton nykyinen hallitus.

Kokouksessa valitaan Liitolle uusi puheenjohtaja ja uudet jäsenet hallitukseen seuraavaksi kolmeksi vuodeksi sekä käsitellään Liiton sääntömuutos.

Virallisten kokousedustajien osallistuminen ja puheenvuorot tapahtuvat Teams-etäyhteydellä. Äänestykset ja vaalit järjestetään sähköisesti henkilökohtaisella kokouksen aikana sähköpostiin lähetettävällä linkillä.

Ennakkoilmoittautumalla Liittoon 17.9. mennessä kokousta voi seurata myös ”äänettömästi” Teams-etäyhteydellä.

Ohjelma                              9.30               Ilmoittautuminen etänä ja etäyhteyden testaus

10                  Kalevalaseuran videotervehdys, toiminnanjohtaja Niina
Hämäläinen

10.05–13       Vuosikokous

13–13.45       Lounastauko

13.45–16       Vuosikokous jatkuu, Kalevala Koru Oy:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkarin puheenvuoro

16                 Helkanuorten liiton videotervehdys, puheenjohtaja Kaisa Räsänen

Varaa aikaa olla mukana etäyhteydellä loppuun asti. Päätämme yhdessä tärkeistä asioista, sillä vuosikokous on Liiton ylin päättävä elin. Jäsenyhdistykset yhdessä muodostavat Kalevalaisten Naisten Liiton.

Ilmoittaudu 17.9. mennessä: toimisto(at)kalevalaistennaistenliitto.fi

Tiedot